فروشگاه آتیتا

1. آتیتا چیست و چگونه کار می کند؟

آتیتا یک سرویس تهیه، تولید و تحویل فرآورده های پروتئینی تازه است و نحوه کارکرد اون به این صورت است که سفارشات مشتریان عزیز را از طریق اپلیکیشن، وبسایت، وسفارش تلفنی جمع آوری کرده و سپس اقدام به تهیه گوشت به میزان سفارشات، و تحویل اونها به درب منازل مشتریان می کند.

2. چطور به آتیتا اعتماد کنیم؟

سیستم کاری آتیتا به این صورت است که ابتدا سفارشات را جمع آوری می کند و بعد اقدام به تهیه گوشت می کند، در این صورت هیچ نوع گوشتی در سیستم آتیتا انبار نمی شود و گوشت در تازه ترین حالت ممکن از کشتارگاه های صنعتی به دست مشتریان عزیز می رسد. آتیتا مجوز بهداشت و پروانه کسب از سازمان دامپزشکی دارد و سعی بر ارائه بهترین کیفیت و جلب رضایت مشتریان دارد. شما می توانید فیلم ها و عکس های رضایتمندی مشتریان آتیتا را در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام و وبسایت آتیتا ببینید. علاوه بر آن سیستم کاری آتیتا امکان پرداخت در محل را پس از بازدید سفارش، برای شما در نظر گرفته است. همچنین امکان مرجوعی کالا در صورت بروز هر گونه مشکل، وجود دارد. فقط کافیست یک بار امتحان کنید...

3. چرا آتیتا ؟

آتیتا همیشه از محصولات با کیفیت و تولیدکنندگان متعهد اقدام به تهیه گوشت می کند و مسئولیت کمیت و کیفیت و تازگی گوشت را می پذیرد امکان مرجوعی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. با خرید از آتیتا سفارشات شما از گوشت کشتارروز و مستقیم از کشتارگاه های صنعتی تهیه می شود به دست شما می رسد و با حذف واسطه ی قصابی ها علاوه بر قیمت مناسب از تازگی و کیفیت بالاتری هم برخوردار خواهد بود. آتیتا با سیاست «تهیه گوشت بر مبنای سفارش» به نوبه خود از کشتار بی رویه دام و اثرات مخرب آن جلوگیری می کند و شما با خرید از آتیتا در انجام این مهم سهیم می شوید.

4. محصولات آتیتا به صورت باز هستند یا بسته بندی شرکتی؟؟

سبد محصولات آتیتا شامل محصولات سوپر پروتئین آتیتا و دیگر تولید کنندگان شرکتی و غیر شرکتی می شود که می توانید آنها را از بخش منوی تولیدکنندگان در بخش بالای صفحه سمت راست انتخاب کنید.

5. آتیتا محصولاتش را از چه منابعی تهیه یا تولید می کند؟

محصولات آتیتا به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشتارگاه های صنعتی که همگی در اطراف شهر هستند و محصولات بسته بندی شرکتی نیز مستقیم و بدون واسطه از خود این شرکت ها تهیه می شود

6. چه نوع گوشتی را می توانیم از طریق آتیتا سفارش دهیم؟

در حال حاضر انواع گوشت های معمول مانند گوشت گوساله، گوسفند، مرغ به صورت باز و انواع محصولات شرکتهای مهیاپروتئین، روناک پروتئین و کیان ماهی خزر به صورت بسته بندی شرکتی از طریق آتیتا قابل سفارش هستند اما در آینده نه چندان دور انواع محصولات و شرکت های تولیدکننده نیز به سیستم گوشت آلو اضافه خواهند شد.

7. آیا محصولات آتیتا مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی هستند؟

هسته مرکزی آتیتا که به عنوان یک قصابی دارای پروانه کسب و مجوز سازمان دامپزشکی است عملیات برش و فرآوری گوشت را انجام می دهد و محصولات بسته بندی شرکتی نیز همگی از شرکت های معتبر و شناخته شده و دارای اعتبار نزد مردم و سازمان های مربوطه، تهیه و توزیع می شود.

8. آیا آتیتا طبق سلیقه ما، گوشت را خرد، پاک و آماده می کند؟

در فرآیند انتخاب گوشت از محصولات سوپرپروتئین آتیتا ، امکانات و گزینه های متعددی به جهت اعمال سلیقه شما عزیزان در نحوه آماده سازی گوشت وجود دارد، ضمناً می توانید از طریق انتخاب گزینه ها و یادداشت توضیحات بیشتر و نهایتاً تماس با پشتیبانی، ما را در ارائه بهتر خدمات و اعمال بیشتر سلیقه و نظرتان یاری کنید.

9. اگر سفارش خاصی در مورد نحوه آماده سازی گوشت داشتیم چه باید بکنیم؟

در تمامی صفحات محصولات بخشی با عنوان «چیزی از قلم افتاده؟ (در پایین توضیح دهید)» وجود دارد که اگر نظر خاصی در مورد آماده سازی گوشت داشتید و در گزینه های تعریف شده وجود نداشت، برای سیستم یادداشت کنید.

10. چگونه می توانم از تازه و سالم بودن گوشت ها مطمئن باشم؟

گوشتی که برای شما ارسال می شود طبق سفارش شما گوشت کشتار روز تهیه شده و امکان اینکه این گوشت کهنه باشد وجود ندارد. در فرآیند انتخاب دام و گوشت کشتاری، آتیتا از متخصصین زبده این عرصه بهره می گیرد و به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت محصولات را تضمین می کند. گوشت های بسته بندی شرکتی نیز از تولیدات روزانه آن شرکتها تهیه می شوند و تاریخ انقضای 3 روزه خواهند داشت.

11. امکان بازگرداندن گوشت در صورت فاسد بودن یا گذشتن تاریخ انقضای آن،وجود دارد؟

امکان فاسد بودن و یا گذشتن تاریخ انقضای محصولاتی که توسط سیستم آتیتا عرضه می شود وجود ندارد، اما با در نظر گرفتن این موضوع که فرض محال، محال نیست، اگر مشتری به هردلیلی از محصول تحویل داده شده، راضی نبود، آتیتا مسئولیت بازگشت کالای ارسال شده و بازپسدادن مبلغ گوشت و یا تحویل گوشت جایگزین را به عهده می گیرد.

12. آیا امکان تحویل یک ساعته گوشت وجود دارد؟

خیر، امکان تحویل یک ساعته گوشت در حال حاضر وجود ندارد.

13. چه مدت بعد از سفارش، گوشت به دستم می رسد؟

ساعات کاری تیم آتیتا و آماده سازی سفارشات باتوجه به ساعات کارکرد کشتارگاه های صنعتی تنظیم شده است. سفارشاتی که تا قبل از 6 صبح هر روز در سیستم ثبت شده باشند، در حال پردازش قرار می گیرند و طی همان روز اقدام به تحویل آنها می گردد. سفارشاتی که بین صبح تا ظهر در سیستم ثبت شوند در صورت امکان تا عصر همان روز تحویل داده می شوند و درغیر این صورت فردای آن روز تا قبل از ظهر تحویل می گردد. بدیهی است سفارشاتی که بعداز ظهر و شب هنگام ثبت شوند تحویل آنها به روز بعد موکول می شود.

14. مدت زمان ارسال سفارش چه مقدار هست؟

در کمتر از 24 ساعت سفارشات ارسال می شود. سفارشاتی که از پنجشنبه ظهر تا جمعه شب در سیستم ثبت شوند در روز شنبه آماده و تحویل می گردند.

15. هزینه ی ارسال سفارش چه مقدار است؟

هزینه ارسال سفارشات برای فاکتور های بیش از 200.000 تومان رایگان می باشد و برای فاکتور های کمتر از این مبلغ 10.000 تومان می باشد.

16. این امکان وجود دارد که در حالت فورس ماژور، گوشت زودتر از زمان معمول به دستم برسد؟

در این شرایط باید با پشتیبانی فروش تماس حاصل فرمایید و در صورتی که پشتیبان فروش تایید کند این موضوع امکان پذیر خواهد بود. ضمناً در شرایط فورس ماژور هزینه ارسال حتی برای خرید های بیشتر از 200.000تومان رایگان نمی باشد.

17. امکان پرداخت نقدی یا با کارت خوان درب منزل وجود دارد؟

بله، در هنگام انجام فرآیند خرید در مرحله روش پرداخت گزینه پرداخت وجه هنگام تحویل را انتخاب کنید و وجه مورد نظر را پس از تحویل کالا پرداخت کنید.

18. در صورت نبود کارت خوان و یا نبود پول نقد چگونه هزینه را پرداخت کنم؟

با تماس با پشتیبانی می توانید با دریافت شماره کارت و انتقال وجه هزینه خرید خود را پرداخت کنید.

19. آیا امکان پرداخت، به صورت انتقال وجه و یا کارت به کارت موجود است؟

بله با تماس با پشتیبانی می توانید شماره کارت بانکی مورد تایید آتیتا را دریافت کنید و مبلغ مورد نظر را انتقال دهید.

20. از شهرهای اطراف تهران هم امکان سفارش و تحویل رایگان وجود دارد؟

بله از شهرهای اطراف تهران مانند کرج، ورامین، قدس، اسلامشهر، بومهن، رودهن و ... امکان سفارش وجود دارد و این گونه سفارشات توسط سیستم های راهبری مانند اسنپ باکس و تپ سی و الوپیک ارسال می گردند هزینه ارسال برای مشتریان عزیز شهرستان های تهران به ازای هر 200,000 تومان فاکتور، 10هزارتومان توسط آتیتا پرداخت می گردد و در صورتی که هزینه ارسال بیشتر از آن باشد به عهده مشتری خواهد بود.